Söndagsångest.

Sista dagen på lovet och det känns hemskt. Men veckan har iallafall varit grym så det kan jag inte säga något annat om!
Fredags: Gick upp med tuppen och två timmar senare satt jag på bussen till Resecentrum där jag sen åkte pendeltåg till Mjölby och tillbringade hela dagen där.
Lördags: Var jag allmänt glad och hade lockar i håret och åt massor god mat och godis med min familj här i Höckerum.
Söndags: Jag tror jag att jag sov hos Alex hemma hos hennes pappa mitt ute i skogen, vi badade jacuzzi och hade en mysig kväll med mycket prat och skratt!
Måndags: Eftersom det var 1:e april så försökte jag lura en viss person att jag hade ramlat och slagit i huvudet men det gick helt åt skogen då personen var medveten om att det var 1:a April..Jag och Alex gick på stan och sov sen hemma hos Alex mamma och hade en trevlig kväll där med skräckfilm.
Tisdags: Gick jag upp tidigt hemma hos Alex för att gå till lovskola och jobba ifatt med matte och engelska.
Onsdags: Satte jag mig på bussen och tåget igen till Mjölby och hade en trevlig dag där igen!
Torsdags: Tror jag följde med Alex till sjukgymnasten då och sen att vi drog in till stan en sväng och kollade runt lite.
Hon sov hos mig då med!
Fredags: Gick upp ganska tidigt för att lämna Alex vid bussen för att hon skulle in till stan men jag stannade hemma men efter några timmar så satt jag på bussen in till henne igen och sov där och taggade sjukt mycket inför Lördagens påhitt!
Lördags: Laserdome med Alex,Oscar,Lena,Dennis,Lukas,Oliwer och Markus vilket var jätte kul!
Nu: Söndagsångest.

 


Kommentarer
Postat av: Alex

<3<3

2013-04-13 @ 17:31:00
URL: http://alexiseveryday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0