Det har varit en bra helg

Helgen har varit grym, precis som dom flesta helger och precis så som den ska vara!
I fredags mötte jag upp Thea, Alex och Martina efter skolan, sen drog vi och åt pizza och satt och pratade och skrattade i någon timme sen hoppade vi på bussen hem till mig. Där städade vi lite snabbt och fixade vi oss och sen drog vi till Rrum där vi träffade lite trevligt folk! Kvällen blev lyckad och vi drog hem till mig och sov i våran stuga.
Idag vaknade vi ganska skapligt och åkte sen in till stan vid lunch. Haha när vi vaknade så var det första vi pratade om var mat så det gjorde vi också i stan. Nu ikväll har jag bara tagit det lugnt och spenderat tid med familjen!


Kommentarer
Postat av: Alexis

Underbart! <3

2013-04-28 @ 10:36:11
URL: http://alexiseveryday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0