Dålig bloggning och Tumblr

Förlåt för dåligt bloggning! Hade fullt upp i helgen med att träffa massa gamla vänner och glömde totalt bort bloggen, men så kan det bli och nu är jag här igen och ska försöka uppdatera! Kan lägga upp lite bilder sen helgen ikväll, när jag träffade Thilda och lite så. I måndags var det skola och träning i 2 timmar med bästa F.L.Y. Även fast jag nyss har börjat så känner jag att det här kommer bli riktigt kul! Vi har också ca 6-7 inbokade uppvisningar inom Maj och Juni månad, vilket ska bli jätte roligt! Igår var det skola och vid tjogo över 2 åkte jag in till stan och sov i min systers lägenhet. Mysigt värre, bara att jag fick så himla ont i magen igår kväll och det hade inte gått över när jag vaknade men även gick jag upp och åkte till skolan, men åkte hem efter nationella provet i engelska som för övrigt gick åt helvete, eller iallafall hörövningen.. det där med att lyssna och skriva samtidigt är inte min grej och speciellt inte på engelska! Ikväll får F.L.Y träna utan mig och det känns hemskt, behöver verkligen öva nu men nae då ska man få ont i magen.. Så får ligga i sängen ikväll och kolla på film istället.
Har även skaffat Tumblr så förlj mig där så blir jag glad!
Sjundemars.tumblr.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0